#چگونه_در_فضای_مجازی_پیشنهاد_آشنایی_بدهیم؟
۱. اول از همه اینکه هرگز با پروفایل بدون نام و نشان و بدون عکس و یا اسم مخفف به کسی پیشنهاد ندهید، چون به احتمال زیاد بلافاصله بلاک خواهید شد.
۲. از اسم و عکس جعلی هم استفاده نکنید و حتی سعی کن در بیو پیج تان اطلاعاتی از جمله رشته یا شغلتان هم موجود باشد، هرچقدر اطلاعاتی بیشتری وجود داشته باشد اعتماد کردن راحت تر خواهد بود.
۳. هرگز در شروع آشنایی دروغ نگویید و سن، تحصیلات، محل زندگی و … را صادقانه بیان کنید
۴. اگر در اینستاگرام پیشنهاد اشنایی میدهید میتوانید ابتدا درخواست دهید در پیج طرف مقابل باشید اگر اجازه داد مدتی او را زیر نظر بگیرید و در مورد استوری ها و پست هایش نظر بدهید و بلافاصله پیشنهادی مطرح نکنید
۵. اگر پیج اش شخصی بود و شما را نپذیرفت مجبورید از طریق دایرکت و مستقیم و سریعتر وارد عمل شوید.
۶. کسانی که با شوخی و حرفهای غیرجدی شروع میکنند و یا شعر میفرستند و جملات مسخره ای مثل (اصل بده) را بکار میبرند احتمال موفقیت شان پایین است
۷. قبل از شروع پیامی بدهید و در آن خودتان را کاملا معرفی کنید، اسم، سن، تحصیلات، شغل و … و در پایان نیز ذکر کنید که در صورت تمایل طرف مقابل مایل به آشنایی بیشتر با وی هستید
۸. اگر ارتباط اولیه ای شکل گرفت بلافاصله پیشنهاد بیرون رفتن ندهید حداقل به مدت یکی دو هفته در چت یا تلفن صحبت کنید و شناخت بیشتری پیدا کنید چون ممکن است با شناخت بیشتر یکی از طرفین از ادامه اشنایی منصرف شود
۹. پیشنهاد قرار حضوری را نیز بیش از حد به تاخیر نیندازید چون فرد مقابل به علاقه و اهداف شما شک خواهد کرد و روند آشنایی مختل خواهد شد.
۱۰. بلافاصله پسر خاله نشوید و فرد مقابل را “تو” خطاب نکنید و از کلمات عزیزم و عشقم استفاده نکنید، اکثر خانمها از صمیمیت زودهنگام بیزارند، صمیمیت چیزی نیست که با این کلمات ایجاد شود و نیاز به زمان دارد.
۱۱. تقاضای عکس زودهنگام یا عکس بی حجاب، طرف مقابل را نسبت به شما بی اعتماد خواهد کرد.
۱۲. صادق باشید،پنهانکاری نکنید ولی خودافشاگری افراطی نکنید و تمام جزییات زندگی تان را در اختیار کسی که هنوز شناختی از وی ندارید قرار ندهید.
۱۳. صحبت هایتان در چت و تلفن هدفمند و توام با احترام باشد و در جهت شناخت اولیه فرد مقابل تلاش کنید.
۱۴. در همان دو هفته اول هم سعی کنید چت و تلفن تان روال ثابتی داشته باشد مثلا روزی نیم ساعت در چت صحبت کنید و اینطور نباشد که یک روز چند ساعت صحبت کنید و یه روز هیچی و غیب تان بزند.
۱۵. آشنایی اینترنتی شرط سنی دارد و به حدی از بلوغ عاطفی و اجتماعی نیاز دارد، تجربه کم، غلبه هیجانات و عدم استقلال کاری و مالی و شکل نگرفتن هویت و شخصیت فرد به طور کامل ممکن است منجر به انتخاب اشتباهی شود که در نهایت با وابستگی ادامه یابد و اسیب جبران ناپذیری به آینده فرد وارد کند.
۱۶. صحبت از مسایل جنسی به بهانه هایی همچون اینکه این مساله برای من اولویت دارد نشان از هوش هیجانی پایین شماست و مناسب اوایل یک ارتباط نیست، اینجور مسایل حداقل ۳ ماه پس از اشنایی میتواند بررسی شود.
۱۷.تقاضای تماس تصویری در اوایل اشنایی و اصرار به آن در صورتی که فرد مقابل مایل نباشد اشتباه است.
۱۸. سعی کنید سوالات باز پاسخ بپرسید و روی علایق و فعالیت های مشترک مورد علاقه مانور دهید.
۱۹. سعی کنید با اعتماد به نفس و شوخ به نظر برسید ولی در این کار افراط نکنید طوری که حالت لودگی و مسخره بازی به خود بگیرد.